пʼятницю, 9 червня 2017 р.

Прощання зі школою

Прощання зі школою


Шановні батьки та любі діти! Сьогодні особливий для вас день: випускний вечір. У  вас уже було декілька випускних: у дитячому садочку, початковій школі і ось тепер закінчення базової школи.
Але саме на цьому випускному ви отримаєте свій перший документ про освіту!
Хочу подякувати вам за емоції, переживання, хвилювання і радості, які ви мені дарували кожен день. Усі п’ять років, що ми були разом,  я намагалася, в першу чергу, зробити з вас гарних людей і наповнити ваше життя сенсом.
Ви володієте найбільшим скарбом на землі – молодістю. Цінуйте її, бо молодість прекрасна і неповторна.
У кожного з вас своя стежина в житті. По-різному складуться ваші долі. Будуть перемоги, будуть і невдачі. Я бажаю вам лише перемог! Посадіть на шляху своєму квіти гарячої любові до життя, до людей, до Батьківщини. Вірте у силу дружби. Знайдіть себе у праці. Хай ваші серця не знають спокою. Хай малиновий передзвін  прожитих у школі літ звучить не лише у пам’яті, а й у серцях все життя.
Хочу вам побажати бути вдячними. Вдячними батькам, які вас народили, виховують; учителям, які вас вчили і віддавали частинку себе; рідній школі, яка була вам другою рідною домівкою.
Бажаю кожному з вас легко долати перешкоди. Я впевнена, що ви зможете здійснити це побажання, адже одну перешкоду, яка стала на вашому шляху, ви вже осилили: закінчили дев’ять класів.
Тим, хто залишається, я бажаю бути такими ж стрімкими і наполегливими. А  хто залишає школу, нехай доб’ється поставленої перед собою мети.
Вітаю вас із завершенням дев’ятого класу, нехай ваш шлях буде світлим, а дорога – доброю.
Батькам бажаю здоров’я, щастя, терпіння та вдячних дітей!
                                                                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар